Ένα παστίτσιο μένει

Σέλινο να βράσω δεν θα βρω

σε ταξί αψού ταψί παστίτσιο

κάαααααααθε βράδυ βγαίνω στο βουνό

χόρτα έστω για να βάλω στο σερβίτσιο

έναν χορηγό ευρωπαϊκό

κιμά και μακαρόνια μου στον τοίχο θα τα ρίξω

 

ένα παστίτσιο μένει

στο φούρνο που δεν μπαίνει

θα βάλω το ταψί σε κηροπήγιο

με λένε Πολυξένη κι είμαι δοκιμασμένη

στην πλάτη έχω βγάλει ένα πτερύγιο

 

γήπεδο κι εγώ μία βραδιά

πέλαγο το σουτ του Διαμαντίδη

μεεεεεεεεες την κάλπη πέφταν τα λευκά

μαύρος Λιάγκας λέει καιρό κι είναι σαν γίδι

και μία βραδιά κάτω από αχλαδιά

με πέταξες στα τέσσερα επάνω στο γρασίδι

 

ένα παστίτσιο μένει

κι εγώ ‘μαι αγχωμένη

θα βάλω το ταψί σε κηροπήγιο

με λένε Πολυξένη κι είμαι δοκιμασμένη

στην πλάτη έχω βγάλει ένα πτερύγιο

 

22/02/2014

Σχολιάστε

