ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ

Δεν υπάρχω

δεν είμαι αληθινός –

είναι τρομακτικό να μην υπάρχεις.

Χάνομαι σαν τον ήλιο πίσω απ’ το βουνό

επάνω στην καλύτερή μου ώρα.

 

Τα βράδια –

– αχ, τα βράδια

ξαπλώνω στο βυθό μιας σκιάς

σκοτεινός αστερίας,

τα πεθαμένα αδέρφια μου στον ουρανό.

 

Δεν είναι εδώ για εσάς,

σκέφτομαι.

Δεν είναι εδώ για κανέναν,

λέω.

 

Αλλά

έχω σταματήσει να μιλάω

έχω σταματήσει να γράφω

διαμαρτύρομαι για την μεγάλη αδικία της γλώσσας

και τα κρυφά χαρτιά των λέξεων

για την σιωπή που δεν ακούω πια

 

ζητώ τεκμηρίωση ζωής

πέρα από δύσκολα μάτια

και τον πόνο τον εσώτερο

χωρίς ηλίθια ερωτηματικά

μόνο με σημάδια

 

όσο η θύελλα θα λυγίζει τα δέντρα

τόσο ο πόνος θα γρατζουνάει τα παράθυρα

και θα ταΐζω τον δακρυσμένο μου θεό

παρηγοριά και προσευχή

 

είναι τρομακτικό να μην υπάρχεις

να γίνεσαι σκιά

να σε κοιτούν οι όμοιοί σου σαστισμένοι

να σε ρωτούν για την καταγωγή σου.

Δεκέμβρης 2011

Σχολιάστε

